Redactia.ro
Home » Știri » Programul ING de sărbători: orarul pentru 31 decembrie 1 și 2 ianuarie

Programul ING de sărbători: orarul pentru 31 decembrie 1 și 2 ianuarie

Programul ING de sărbători

Revelionul este aproape, astfel că băncile și-au anunțat deja programul de funcționare, pentru a nu crea inconveniențe clienților săi. Banca ING este una dintre acestea. Iată când mai pot merge clienții BNR la ghișeu, înainte de Anul Nou.

Revelion 2021: ce program are Banca ING

La fel ca toate instituțiile, și Banca ING va avea un program diferit de funcționare în perioada următoate, atât înaintea Revelionului, cât și după aceasta.

Program ING de Revelion

Începând de luni, programul de funcționare este normal, iar apoi de pe data de 31 decembrie, orarul de funcționare va fi unul redus. Pe 1 și 2 ianuarie, toate unitățile ING vor fi închise.

28 decembrie 2020 – program normal de funcționare;

29 decembrie 2020 – program normal de funcționare, în unitățile fără casierie (9-19), iar in cele care au casierie pana la ora 16;

30 decembrie 2020 – program normal de funcționare, în unitățile fără casierie (9-19), iar in cele care au casierie pana la ora 16;

31 decembrie 2020 – program până la ora 13:00;

1 ianuarie 2021 – toate unitățile sunt închise;

2 ianuarie 2021 – toate unitățile sunt închise.

Ce se schimbă în 2021 la ING. Anunțul băncii

În 2021, ING anunță că se vor schimba câteva aspecte ale plăților cu cardul.

„Fie că ești persoană fizică sau juridică, din ianuarie 2021 tranzacțiile online, cu cardul, vor fi supuse cerințelor SCA – Strong Customer Authentication.
Aceasta presupune că plăţile trebuie confirmate printr-o autentificare mai strictă a ta în calitate de client al băncii, folosind cel puţin doi factori de autentificare, independenţi unul de celălalt: o combinaţie între parolă, PIN, card, dispozitiv mobil, autentificare cu amprentă etc.”, anunță ING oe site-ul propriu.

Pandemia a mutat banking-ul în online, spune ING

Plata cu cardul a devenit o necesitate, la fel și Internet Banking-ul, spu reprezentanții ING.

„Adopția tehnologiei în societate este accelerată în urma pandemiei și observăm acest fapt și în comportamentul clienților noștri. Ei au avut dintotdeauna o apetență mai ridicată pentru soluții digitale, iar, în prezent, 64% dintre clienții noștri utilizează exclusiv aplicația de mobil Home’Bank. Acum, observăm și evoluții specifice, determinate de criza sanitară. În perioada de izolare, 50.000 de clienți au devenit noi utilizatori ai aplicației mobile Home’Bank. De asemenea, am observat o creștere cu 27% a numărului de tranzacții e-commerce, comparativ cu aceeași perioadă din 2019. Vom continua eforturile de dezvoltare a ofertei noastre digitale și de îmbunătățire continuă a aplicației de mobile banking”, a afirmat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro
Etichete: