Balenciaga vinde adidași rupți și murdari la prețul de 1850 de dolari. Brandul de lux Balenciaga a anunțat o nouă campanie în care promovează o gamă de pantofi sport învechiți și rupți. Prețul încălțămintei este de 1850 de dolari și doar 100 de perechi vor fi disponibile pentru cumpărători.
Balenciaga vinde adidași rupți și murdari la prețul de 1850 de dolari. Ce explicație a oferit casa de modă
Brandul de lux a dezvăluit o nouă campanie în care promovează o gamă de pantofi sport învechiți și stricați, cu prețul usturător de 1850 de dolari. Potrivit casei de modă, colecția numită „Paris Sneaker” va fi ediție limitată și doar 100 de perechi vor fi disponibile pentru cumpărători. „Aceşti adidaşi extrem de uzaţi şi murdari au fost creaţi cu scopul de a fi purtaţi o viaţă întreagă„, a declarat Demna Gvasalia, designerul brandului într-un comunicat de presă.Experții de modă și internetul încă dezbat dacă această campanie este o decizie ridicolă sau de lăudat.
În urmă cu un an Balenciaga a scos la vânzare o geantă care costă aproape 1.600 de euro și care seamănă foarte bine cu o sacoșă de rafie. Chiar dacă arată ca tradiționala sacoșă de rafie, geanta Balenciaga a fost realizată din piele de vițel, are două buzunare în interior și are imprimat logo-ul celebrului brand. Geanta Barbes Large East-West Shopper are un preț de 2.090 USD pe site-ul Balenciaga. Sacoșa în formă dreptunghiulară este imprimată în carouri albastre, albe și roșii. Pe măsură ce postarea a devenit virală, utilizatorii de social media au reacționat în secțiunea de comentarii. Majoritatea au fost de acord că geanta arată ca o sacoșă de rafie, în timp ce alții au spus că mamele lor au o colecție mai bună de astfel de genți.
Balenciaga este o casă de modă renumită pentru creațiile sale controversate. În 2017, brandul a lansat o geantă în valoare de 2.145 de dolari, asemănătoarea pungii albastre de la Ikea. Controversa a pornit de la diferenta de preț. La IKEA, punga costa 99 de cenți. Astfel, brand-ul de lux reușește să provoace noi controvderse. Specialiștii susțin că noua sa colecție „Paris Sneaker” a lansat o nouă dimensiune a diviziei de lux din industria modei.